Målerstand fjernvarme

Min side

Logg inn på "Min side" og registrer måleravlesningen.
Hvis du oppdager at du har lagt inn feil målerstand, så start om igjen. Fakturering tar hensyn til siste innlagte målerstand.

SMS

Du må melde deg på denne tjenesten for å benytte den (første gang):

  • Skriv seam start kundenummer målernummer og send melding til 26166

Når du skal levere målerstand:

  • Skriv seam målerstand og send melding til 26166
  • Dersom du leverer målerstand for flere målere, må du skrive seam målernummer målerstand.

Eksempel: Måler 12500 og målerstand på 132000, skriver du: seam 132000.
Har du to målere skal du angi målernummer: seam målernummer målerstand.

Du vil få beskjed om forbruk siden siste avregning. Send på nytt dersom det blir feil. Det blir også her tatt hensyn til siste innlagte målerstand.

SMS om måleravlesning kan besvares i 72 timer fra du mottok den. Det er også mulig å melde inn måleravlesning pr. e-post eller via sentralbordet.

Måleravlesningen avvises stadig? 

Kontroller at alt virker riktig i tekstmeldingen, sammenlign gjerne med tidligere avlesningen for å se om noe avviker. 
Dersom du stadig får avlesningen avvist ta kontakt med oss. 

Les mer om måleravlesning her.